Solutie completa retail

De ce solutia completa de retail Spectrum?

In cazul in care detineti sau manageriati o retea de magazine, benzinarii, cafenele etc, solutia software completa de retail este pachetul ideal pentru afacerea dumneavoastra. Prin implementarea acestui pachet software, veti putea beneficia de o optimizare rapida a proceselor de business in cadrul tuturor ramurilor de activitate.

Solutia software Spectrum pentru activitatea de retail este un pachet software complet care asigura gestionarea productiva si eficienta a afacerii dumneavoastra. Prin achizitionarea pachetului software oferit de compania noastra, afacerea dumneavoastra va beneficia de o activitate imbunatatita considerabil la nivelul tuturor departamentelor.

Parteneriatul cu compania noastra nu se va incheia in momentul cumpararii aplicatiei. Vom fi alaturi de dumneavoastra pentru a va oferi sfaturi si suport tehnic pe tot parcursul utilizarii aplicatiilor pentru a ne asigura ca folositi pachetul software la capacitate maxima si mai important, cu beneficii rapide, concrete si palpabile.

Descriere solutie

Solutia software de retail dezvoltata de compania Spectrum este o solutie eficienta si de succes creata special pentru optimizarea activitatii companiilor din domeniu care vine in intampinarea clientilor cu o interfata intuitiva si usor de utilizat.

Printr-o suita de liste si rapoarte, ofera un control total al furnizorilor, referitor la cantitatea livrata si pretul negociat. Prin asistenta in realizarea comenzilor de aprovizionare, se reduce timpul necesar efectuarii comenzilor, optimizarea cantitatilor comandate, precum si prevenirea perioadelor de OutOfStoc si OverStoc generatoare de prejudicii semnificative.

Rapoartele detaliate, comparative pe diferite perioade de timp, optimizarea stocului, controlul casierilor, discounturi si fidelizarea clientilor, sunt functionalitati care recomanda cu incredere acest produs de top. 

Solutie completa retail


In suita de aplicatii oferite, s-a pus accentul pe diminuarea suprastocurilor, prin evidentierea produselor al caror raport stoc/rulaj depaseste limitele admise. De asemenea, s-a demonstrat ca doar top 20% din produse, dupa adaosul realizat, genereaza 80% din profit, astfel prin scoaterea in evidenta a out-of-stocului pentru produsele aflate in top, se determina o mai buna aprovizionare si totodata cresterea satisfactiei clientilor.

Aceste cateva lucruri simple, usor de accesat si utilizat, impreuna cu o multitudine de alte functionalitati introduse in aceasta suita de aplicatii, contribuie intr-un mod placut la eficientizarea activitatii in unitatile proprii, si astfel la cresterea eficientei muncii.