Software Management (Head Office)
Descriere generala
SMKSupervizor este o aplicatie completa si usor de folosit pentru utililizator, oferind multiple facilitati in gestionarea cat mai eficienta a cataloagelor de articole, a partenerilor si a preturilor de intrare / iesire intr-un lant de supermarketuri. Experienta noastra bogata in organizarea si desfasurarea activitatii de comert en-detail a contribuit decisiv in implementarea acestui produs software.
Stabilirea unor reguli minimale la nivel de aprovizionare (stabilirea unor acorduri de aprovizionare) duce foarte usor la un control deplin asupra preturilor si a adaosurilor practicate in diferite puncte de vanzare.
Functionalitati |
|
Operare acorduri - creare / identificare articol, selectare partener, introducere / modificare pret intrare Evaluare acorduri - se introduce adaosul, se calculeaza pret vanzare , se introduce data. Clasificare articole pentru o mai buna organizare dupa tip, clase de cod bare, grupe. Export integral - ofera posibilitatea crearii unui sablon cu magazinele la care se doreste exportarea datelor Servicii specializate de comunicare - aceste servicii executa comenzi care permit comunicarea cu baza de date si declansarea de operatiuni diverse. |
|
Beneficii |
|
Management unic de cataloage retea Operarea de modificari preturi la contractele existente Supravegherea intregii activitati din toate magazinele din retea Propuneri referitoare la preturi Fidelizare clienti, management promotii |
|
O retea de magazine nu poate functiona si produce beneficii insemnate fara :
- Control al intrarilor de marfa de la furnizori (stabilirea produselor agreate, a preturilor de achizitie si a discounturilor acordate)
- Control al preturilor de vanzare, pe fiecare magazin in parte
- Posibilitatea de a aplica politici de promotii si mai ales, de fidelizare clienti, unitar, in intreaga retea de magazine
- Analiza vanzarilor la nivel de retea de magazine
Structura personalului de magazine este recomandata a fi urmatoarea:
- Sef de unitate / gestionar
- Sefi de tura (daca este cazul)
- Personalul de sala
Fidelizare clienti
Plecand de la un set bogat de strategii promotionale, s-a incercat gasirea unui model informatic care sa permita cat mai facil definirea si aplicarea acestora. Astfel, s-a ajuns la definirea unui set generic de reguli, prin intermediul carora putem sa consideram ca acoperim o paleta larga de posibilitati de definire a unor campanii promotionale cat mai variate si complexe.
Exemple :
- Posibilitatea de a aplica discounturi procentuale la pretul de vanzare intr-o anumita perioada de timp si pe anumite intervale orare
- Produse cu promotie cantitativa
- Valoare discount la valoare bon pe intervale valorice
- Valoare / procent discount la produs
- Procent discount la bonuri aleatoare in intervalul orar
- Acordare de puncte si premii