ERP Sirius

Siguranta si stabilitatea relatiei cu clientii de produse sau servicii presupune un contract / contract cadru care sa prevada termenii de desfasurare a tranzactiilor, limitele si posibilitatile de modificare a conditiilor contractuale. Partea care se refera la preturi poate face parte integranta din contract sau este o anexa la contract cunoscuta sub numele de ACORD CU CLIENTUL. 



Descrierea modulului

Modulul implica o combinatie intre setarile pentru client si setarile propriu-zise pentru acorduri

ACORDURI CU CLIENTII: definesc conditiile generale privind preturile si conditiile de livrare
Acordul contine toate produsele care se tranzactioneaza intre cei doi parteneri.

Pretul de iesire se poate seta prin valoare ca atare sau ca procent discount la pretul de lista.

Pentru acelasi client pot exista in acelasi acord pentru produse diferite, valute diferite.

Nimeni din flux nu poate interveni asupra pretului de comanda in afara persoanei din departamentul comercial abilitata.

Setare informatii de legatura cu identificarea articolului la client ( denumire , cod sau P/N, cod bare).

Pot exista mai multe acorduri simultan: se aplica cu prioritate ultimul acord.

Daca exista promotii intr-o perioada : acestea se aplica cu prioritate pe perioada definita. Dupa aceasta se revine automat la acordul in vigoare.

Operarea simpla si eficienta prin doua modalitati:
  • Introducere pozitie de pozitie asistata 100% pe baza setarilor anterioare: selectie articol, selectie valuta, informatii automat referitor la preturi de intrare
  • Introducere NUMAI a preturilor si valutei prin "Creare rapida" : un ecran tabelar afisat automat cu articolele din catalog in care utilizatorul are toate informatiile referitoare la articol si va opera numai cele doua campuri mentionate.


SETARI CLIENTI: definesc procese simple prin care se modeleaza tipul de relatii cu clientul
Setare valuta de iesire catre client. Pot avea acorduri in una sau mai multe valute si pot seta o valuta pentru toate iesirile catre un client anume.

Monitorizeaza agentul care tine legatura cu clientul prin:
  • Setarea valorii maxime a unei comenzi.
  • Incadrarea in limita de credit impusa pentru clientul respectiv.
  • Setare abatere livrare la articole bucati sau vrac (+/-).
O singura bifa asigura controlul automat al preturilor la livrare conform acordurilor.

Alocare drepturi pentru un client setabila pe agenti.

Informatii despre produs conform cerintei clientului: cod, p/n, cod bare, denumire.


Caracteristici

Modulul are un aspect unitar prin:

Tehnologia utilizata: tehnologie web, baze de date ORACLE G11.

Structura dedicata pe tipuri de actiuni a meniurilor.

Ecranele de introducere documente sunt structurate in acelasi mod:
  • Zona de filtrare, selectie
  • Zona de afisare (browse) a documentelor existente
  • Zona de preluare a documentelor separata in zona de informatii generale (cotor) si zona de pozitii
  • Butoanele de actionare sunt plasate pe toate paginile in aceeasi pozitie pentru acelasi rol
  • Ferestre modale pentru selectie informatii din cataloage
Drepturi de acces pentru utilizatori setabile de administatorul aplicatiei: citire, scriere, executie.

Preluarea automata a informatiilor referitoare la momentul temporal al actiunii si a utilizatorului .

Sistem unitar de alerte si mesaje de eroare care asista utilizatorul.